ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

بارون ....

1392/3/14 22:09
نویسنده : الهام
215 بازدید
اشتراک گذاری

ناز نازی من دیروز عصر رفتیم بیرون واسه شما لباس بخرم . تو راه که بودیم هوا خیلی تیره وتار شد. وقتی رسیدیم خ راهنمایی و از ماشین پیاده شدیم نم نم بارون میزد تو هم روشونه خاله جون المیرا خواب بودی .

تا رفتیم تو مغازه بارون به شدت شروع به باریدن کرد . یه کم تو مغازه معطل شدیم و وقتی دوباره نم نم شد اومدیم بیرون تو خیلی از هوا راضی بودی و خیلی سرحال و خوشحال.....

رفتیم واسه خوردن بستنی و واسه تو کیک خریدم ولی ازونجایی که تو هیچوقت به حق خودت تو خوردن قانع نیستی!  به بستنی خاله جون الناز و المیرا و  من و مامان جونم ناخنک زدی ....

 

ببین@@@@@     

شر و فضول......

راستی تو خیلی به تبلیغات manoto و gem  علاقه داری وقتی صداشو میشنوی تو هر حالتی که هستی برمیگردی و نگاه میکنی به تی وی .

اینجوری ....

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هم بازی
12 خرداد 92 12:35
ماشالله هزار ناشالله خیلی ناز و خواستنیه...خدا حفظش کنه[ممنون هم بازی .
ایشالله شمام اگه بچه دارین خدا واستون حفظش کنه و سایتون همیشه رو سرش باشه .

اگه وبلاگ دارین آدرسشو بدین واسه دیدن.


ناشناس
13 خرداد 92 11:52
الهی قربونت برم بستنی دوست داری. به مامانت بگو . من باید شاکی باشم واسه من نخریدین و حسابم نکردین منم مجبور شدم . از بستنی همتون یک قاشق بخورم. تا شما باشین واسه منم بستنی بخرین تا از بستنی شما دست برد نزنم.


ناشناس آخه این فسقلی هنوز 9 متهش تموم نشده و نباید بستنی بخوره .
اگه دوست داری خودتو معرفی کن....

بابائی پویان
22 خرداد 92 13:34
سلام دقیقاً مثله نی نیه ما اونم فقط تبلیغاتو میبینه و از شعر اول باب اسفنجی خوشش میاد در ضمن نینیه نازی دارین خداواستون حفظش کنه




سلام دوست گرامی . خدا پسر ناز شما رو هم واستون نگه داره . ممنون که به وب پسر من سر زدین.
ضمنا به پسر نازتون تبریک میگم که پدر فعالی مثه شما داره
بابائی پویان
25 خرداد 92 12:51
ممنونم از این که به وبلاگ ما سرزدین خوشحالمون کردین ایشالا که همیشه شاد و خوشبخت باشین




مرسی . خدا پویان عزیزو واستون نگه داره انشالله