ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

نابغه کوچولو ...

1395/5/29 12:41
نویسنده : الهام
865 بازدید
اشتراک گذاری

.... دلبرکم ....

از 26 شهریور 91 خیلی وقته میگذره و شما اینقد بزرگ شدی که باورم نمیشه مهر امسال باید پیش 1 باشی ...

حدود 3 ماهه که تمام فکر و ذکرم پیدا کردن یه مهد ایده آل واسه شماست ... شاید بیش از 10 مورد رفتم دیدم و بین اونا چند مورد و کاندید کردم و باهم رفتیم دیدیم و شما هر جا میری قبل از ورود با اتمام حجت به بنده میگی مامان جون چرا اینقد زحمت میکشی و واسه من دنبال مدرسه میگردی من که نظرمو گفتم فقط مهد سپیده جون(خانه فرهنگ) میرم . در نهایت با بابا حمید به این نتیجه رسیدیم بهتره به نظرت احترام بزاریم تا از مهد و مدرسه زده نشی ...

خدا رو شکر انتخابت همون انتخاب خودم بود و مجموعه خیلی خوبی رو اتخاب کردی گل من. اینقد به اونجا علاقه داری که هنوز جزو دانش آموزای اونجا نشدی حتی وقتی واسه خرید یا تفریح میریم سجاد و از جلو بهارستان 4 رد میشیم یهو مدرستو نشون میدی و حسابی باهاش حال میکنی ...

عروسکم از وقتی اینقد بزرگ شدی که نظرتو میگی و کارا و حرفای قشنگتر میزنی همه وقت من و بابا حمید صرف ایده آلهای شما میشه ... حتی گروهها و کانالای تلگرام و اینستام همش مربوط به تفریحات  و آموزشهای مربوط به شماست .... 

تمام هفته من صبحا سر کارم و شما روز در میون به لطف مامان جون میری کلاس ژیمناستیک و حسابی از این کلاس راضی هستی و ادامه میدی ... بعد از ظهرا هر روز صرف تفریحاتی مثه پارک و بازی تو خونه یا همایشهایی که با یه گروه تلگرامی داریم میگذره و آخر هفته ها با بابا حمید تفریح و شام و ...

ارمیا این روزا خیلی لگو بازی میکنی و خلاقیتت خیلی زیاد شده و یه چیز قابل تامل دیگه اینکه ریاضیاتت خیلی قوی هست . به طور غیر منتظره متوجه شدم جمع و تفریق انجام میدی و با دقت زیادی با اعداد ریاضی در ارتباطی...

وقتی واسه تستت هوش بردمت و به خانم دکتر روانشناس گفتم  که پازلو از 2 سال و 7 ماهگی شروع کرد و الانم تو سن 4 سالگی کاملا جمع و تفریق میکنه!!!! خانمه حسابی تعجب کرد و گفت به نظر من واسه این بچه وقت بذارین و سرمایه گذاری کنین این بچه میتونه اگه درست هدایت بشه جزو نوابغ باشه ....

گالری عکس مرداد 95

باغ پرندگان تفریح جمعه عصر ارمیا و آرسین

پارک وکیل آباد

همایش هوا کردن بادبادک سه شنبه عصر با حضور حدود 50 تا بچه با ماماناشون تو سایت بادبادکهای پارک خورشید

باغ دایی هادی

نابغه کوچولوی ما عاشقتیم و بهت افتخار میکنیم و همه توانمونو میزارم تا بهترینها رو داشته باشی ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)