ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

روزای آخر سال ....

1394/12/19 20:12
نویسنده : الهام
458 بازدید
اشتراک گذاری

گل یکی یه دونه

روزای اسفند تو هر خونه ای اصولا با خونه تکونی همراهه ...

امسال ما خونه تکونیمونو روزای اول اسفند انجام دادیم و نیمه اسفند واسه کمک به مامان جون رفتیم و امروز هم خاله جون عادله خونه تکونی داشت که واسه شما و آرسین روز به یاد موندنی بود...

خاله عادله آرسینو امروز آوردن خونه ما و شما و آرسین از صبح با من تنها بودین و حسابی بازی کردین و به منم با کاراتون هیجان دادید.اینقد خسته شدید که ظهر که عمو حسین اومدن دنبال آرسین ...اون فسقلی توراه خوابیده و شمام بعد رفتن آرسین یهو بیهوش شدی محبت

به روایت تصویر ....

 

بعد خونه تکونی خودمون و ارمیا

بعد خونه تکونی اول اصلاح و بعد حمام

ارمیا و پیتزای سفارشی

داری یه پازلی درست میکنی که هر طرفش یه شکل باهاش درست میشه .ازش 6 تا شکل درمیاد و فقط تو روز تونستی راه درست کردنشو دربیاری به کمک من و خاله جون الی ...

تو با هوشترین پسر دنیایی...

عاشق کتابی و کتاب خوندن . تقریبا 20 تا کتاب داستان داری و هرشب دوست داری قبل خواب همشو واست بخونم ... ازونجایی که منم خسته میشم و خوابم میگیره یه شب بهت کلک زدم . کتاب سومی که خوندم یه صفحشو جا زدم و دو ورقی زدم و یه صفحه نخوندم واست ...بعدش دیدمم هیچی نگفتی و منم خوشحال شدم و فک کردم گیج خوابی و متوجه نشدی !!! دو سه تا دیگه از کتابا رو همهمینطوری جا زدم تا آخرین کتاب که تموم شد و بهت گفتم شب بخیر ...

شما پاشدی کتاباتو ببری بزاری تو قفسه بعد تک تک صفحه هایی رو که واست نخونده بودم گفتی مامانی از فلان کتاب صفحه فلانشو نخوندی و باز کردی و به من نشون دادی و ثابت کردی نخوندم ... من هنگ کردم  از این همه توجه و حافظه تعجب

عاشق تک تک لحظات با تو بودنم و وقتی میبینم روز به روز بزرگتر میشی لذتی میبرم که قابل وصف نیست

عاشقتم کوچولو

پسندها (1)

نظرات (2)

ایستگاه کودک
19 اسفند 94 21:48
با سلام تقویم لایه باز کودک به صورت psd و با کیفیت بالای قابل چاپ در ابعاد کاغذ a4 و با رزولویشن 300 - این تقویم ها با توجه به علاقه کودکان به شخصیت های کارتونی مانند بن تن - دورا - باب اسفنجی - اسمورف - سونیک و السا و ..... تهیه شده است و شما می توانید عکس کودک دلبندتان را در این تقویم ها قرار دهید . برای توضیحات بیشتر به سایت ایستگاه کودک www.istgahekoodak.ir مراجعه نمایید و همچنین در این سایت تمهیداتی برای کسانی که به فتوشاپ آشنا نیستند اما دوست دارند تقویم کودکانشان را خودشان تهیه کنند و کودکان خود را شگفت زده نمایند قرار داده شده است. همچنین در این سایت انواع آموزشها از قبیل زبان و ریاضی و ..... برای کودکان موجود می باشد و همین طور مقالاتی در رابطه با آموزشی والدین از قبیل تربیت کودک و تغذیه کودک و سلامت کودک قرار دارد
biiitaaa
20 اسفند 94 20:19
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي