ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

زیارت امام رضا

1392/4/29 10:54
نویسنده : الهام
272 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه من دیروز جمعه و دهمین روز ماه مبارک رمضان و وفات حضرت خدیجه بود.

5شنبه واسه افطار رفتیم خونه مادرجون و تو حسابی شرارت کردی و بهت خوش گذشت و همه طبق معمول قربون و صدقت رفتن و تو هم حالی میکردی ....

تا حدود ساعت 11:30 اونجا بودیم و تو از ساعت 6:30 که رفتیم تا وقتی برگشتیم با اینکه صبح مامان جون برده بودنت حمام و خسته بودی ولی فقط 5 دقیقه خوابیدی منتظر

و تمام مدتیکه خونه پدر جون بودیم یه سره خوردیمتفکر از زرد آلو و هلو و هندونه و شربت خاکشیر و سوپ و ماکارونی و فرنی و....

هر کی هرچی خورد جنابعالی پایه بودین و حتی شب وقتی اومدیم خونه تازه با بابا نشستی پای خوردن بستنی . به قول عمه جونات با اینهمه شکمویی باید تو مسابقه نینی شکمو برنده شی مطمینم هر کی ببینت بهت رای میده ....خندهخندهخنده

جمعه از صبح خونه بودیم چون هم من و هم بابا کار داشتیم . من که فقط تونستم کارای خونه رو انجام بدم و توی خواب 1 ساعته شما پای سیستم حسابداری بابا بشینم و یه کم کمک بابا کنم و بابا هم تا میومد بشینه پای کاراش مزاحمتها و کمکهای جنابعالی....

خیلی شرارت کردی دیروز و روی هم رفته از ساعت 9 صبح که بیدار شدی تا ساعت 1 بامداد که خوابیدی! بینش فقط 3 ساعت تو چند مرحله خوابیدی ....

واقعا خسته شده بودم ازینکه یه سره باید دنبالت بودم تا خرابکاری نکنی و زمین نخوری.....

بعد افطار رفتیم حرم . تو واسه اولین بار بود که میرفتی حرم . تو راه خوابیدی و وقتی رسیدیم و بیدار شدی از فضای روشن و بزرگ و پر رفت و آمدی که دیده بودی تعجب کردی و همش به اطراف نگاه میکردی و چشم از چراغا بر نمیداشتی . تا یه جا نشستیم واسه نماز و خوندن زیارت نامه . و بقیه ماجرا که تو عکسات معلومه!!!!!!

     

                     


ارمیا و باباش درحال شکر ....بغل  

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاسین
29 تیر 92 12:47
سلام عزیزم زیارت قبول خونه مامان جونت خوش گذشت همیشه به مهمونی


مرسی عزیزم. خوشحال شدم به ما سر زدین . یاسین نازو ببوس و التماس دعا....
مرضیه
30 تیر 92 13:59
سلام عزیزم طاعاتتون قبول ماشالله به این وروجک عجب انرژی داره خدا حفظش کنه واقعا هم شکموه خیلی جالبه اگه خواستین مارو بلنکین
س
30 تیر 92 16:41
زیارتت قبول گل پسر.
سعیده مامان محمدطاها
30 تیر 92 16:42
زیاتت قبول گل پسری.


مرسی سعیده جون...
مامان عبدالرحمن واویس
30 تیر 92 16:53
سلام عزیزم ممنون از همکاریتون
شرمنده عزیزم دورهای دور سوم تموم شد اما به علت تقاضای دوستان به دورچهارم کشیده شد جزهای درنظرگرفته شده برای شما5-6 اگر موافقید لطفا خبربدید تابه نامتون ثبتشون کنم
منتظرتونم


ماهان
31 تیر 92 12:04
بهش رای دادم!ایشالا اول شه گوگولیه چقدر عزیزم! من ماهان هستم و 14 سالمه!
سیدمهدی
31 تیر 92 15:22
سلام مامان ارمیا خوبی؟طاعات و عبادت قبولبلاخره این وروجک چندم شده



سلام آقا سید . تا حالا 24 شده....
ممنونم از زحماتتون
مرضیه
31 تیر 92 15:53
سلام ما هم شما رو لینک کردیم امیدوارم دوستای خوبی واسهه هم باشیم التماس دعا
مامان محمد جان
1 مرداد 92 12:23
سلام من و همسرم هم تو خردادماه تصمبیم داشتیم که بریم زیارت امام رضا به همراه محمد جان اما قسمت نشد میرید حرم برای ما هم دعا کنید قسمتمون بشه انشاء الله اگه با تبادل لینک موافقید من لینکیندمتون
خاله الهام
2 مرداد 92 11:03
ارميا جونم يادت نره براي ما هم دعا كنيا


سلام الهام جون . چشم حتما. محتاج دعاییم و التماس دعا
فهیمه مامان فاطمه
2 مرداد 92 15:07
حتما نایب الزیاره ماهم باشید
حتما فهیمه جان اگه قابل باشیم....