ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

حسادت ارمیا....

1392/4/26 10:40
نویسنده : الهام
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر بعد ازینکه شرارتات تموم شد و پایین و بالا رفتنت از پله آشپزخونه (که بالاخره موفق شدم ازت عکس بگیرم )

      

                                

لازم به تذکره که اونیکه دستشه یه تیکه از پرده اطاقشه که آقا ارمیا جداش کرده تعجبتعجب

به پایان رسید خوابیدی . یه خواب راحت 3 ساعته.

 

ساعت حدود 7 بیدار شدی و دیدی من پای نوت بوکم بلافاصله هنو چشاتو باز نکرده بودی خودتو رسوندی و شروع کردی به کنجکاوی و شرارت ....

ماماخانوم وقتی خودم هستم چرا عکسمو تو کامپیوتر میبینی متفکرمتفکرمتفکر

 حالا وایسا الان backgrand عوض میکنم از خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

                                        

اصلا از خیرش گذشتم میشینم جلو عکس تا فقط خودمو ببینی .....نیشخندنیشخندنیشخند

                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

منا(مامان کورش)
26 تیر 92 18:59
سلام عزیزم خصوصی داری


منتظرم عزیزم
مامان ارمیا تپلی
27 تیر 92 0:50
سلام عزیزم من مامان ارمیا تپلی هستم ارمیای منم هم سن و سال ارمیای شماست خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
خاله الهام
27 تیر 92 9:58
خاله جونم اين نوت بوك بيچاره اينجوري خراب نميشه ها
يكمي بيشتر بهش فشار بيار
خاله جونم با پرده اتاقت چكار داشتي؟؟
الهام جونم فكر كنم ميخواد دكور اتاقشو عوض كني


سلام الهام جون.یعنی اینقد پرتوقعه!!!! [نیشخند.ولی در شرف تعویض اطاقش تو خونه جدید هستیم ...
مامان کیارش
27 تیر 92 16:04
اخخخخ عزیزم ...چه پسرنانازی وبامزه ای ...چه دنیایی دارن بچه ها...همه چی انگارواسه بازی اوناساخته شده....
مامان پریسا
28 تیر 92 0:24
موفق باشی عزیزم. پیشاپیش تولد گل پسر مبارک
فهیمه مامان فاطمه
28 تیر 92 12:55
ماشالله چه پسر نازی . خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم. خدا دختر گل شمارو هم حفظ کنه....
منا(مامان کورش)
28 تیر 92 18:15
سلام عزیزم برات خصوصی فرستادم نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 23:28
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه لطفا بعدازخوندن جزبلافاصله خبرشوبهم بدین منتظرتونم عزیزم جز4بهنامتون ثبت شد