ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

ارمیا شکمو

1392/4/20 12:13
نویسنده : الهام
487 بازدید
اشتراک گذاری

ناز ناز من از سوم تیر یه مسابقه واسه شما نی نی ها داره برگزار میشه که خیلی از دوستات توش شرکت کردن و من به بعضیاشون رای دادم . ولی من تازه امروز تو رو ثبت نام کردم و هنوز کد نگرفتی . گل نازم نزاری رو حساب تنبلی . متسفانه خیلی سرم شلوغ بود و گرفتار بودم .

تا چند روز پیش که خاله جون المیرا این عکسا رو ازت گرفت و تصمیم گرفتیم تا تو مسابقه شرکتت بدیم . ایشالله که رای بیاری عشق من ......

 وای من و اینهمه خوشبختی ......لبخند

 

چگده خوشمزه است ......خوشمزه

مرسی مامان جون......تشویق

خداروشکر سیر شدم.....مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سیدمهدی
21 تیر 92 21:02
سلام مامان ارمیا حتما کد ارمیا جان و وبلاگش رو به مامان شهر غریب میگم که تو پستش برات بذاره


خیلی ممنونم از مساعدتت آقا سید. التماس دعا

مامان فاطمه
21 تیر 92 22:34
نوش جوونت عزیزم


میسی عزیزم....

بابائی پویان
22 تیر 92 11:36
سلام مامان ارمیا خسته نباشی واستون اس امسش کردم امیدوارم که ارمیاجون برنده باشه عکساش خیلی ناز بودن واسش اسفند دود کن


مرسی قربان . منم هرروز وب پویان نازو چک میکنم ولی .....
خدا ببخشش واسه شما و خانوم گلتون
مامان آرشیدا
22 تیر 92 11:44
نوش جونت عزیزم . چقدر بامزه شدی . خیلی خوبه که بچه ها اینقدر عاشق ماکارونی هستن.


مرسی عزیزم....
مامان عرفان
22 تیر 92 11:44
عزيزم چشم راي ميديم . با گوشي خودم و باباي عرفان به بچه هاي ديگه راي داديم . از يكي از اقوام خواهش ميكنم با گوشي اونها راي بديم .


ممنونم عزیزم و قبول باشه .....
مامان عرفان
22 تیر 92 11:45
عزيزم ارميا همچين با اشتياق ماكاروني ميخوره كه آدم دلش با زبون روزه حوس ماكاروني ميكنه .


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
22 تیر 92 12:53
عزیزم. خیلی عکساش قشنگه. ولی چه کنم قبلا با گوشیم به دوستای دیگه رای دادم و متاسفانه دوبار نمیشه رای داد. شرمنده.


ممنونم که جواب دادین و بهش سر زدین....

سعیده مامان محمدطاها
22 تیر 92 14:00
سلام الهام جان. ماشاا... چه پسر نازی.


ممنونم سعیده جان . پسر شمام ماشالله خیلی خواستنیه . خدا واست ببخشش......
مامان شهرغریب
22 تیر 92 19:00
سلام

خدابراتون حفظش کنهوهمیشه لبش پرازخنده باشه
انشااله توی مسابقه موفق باشه



سلام و خیلی ممنونم از لطف و مهربونیتون. ببخشید که باعث زحمتتون شدم....
سیدمهدی
23 تیر 92 6:34
سلام بابا این ماکارونی ها رو بدید ما بخوریم ارمیا سیره بخدا


آقاسید بابت مساعدتتون ممنونم....
مامان یاسین
23 تیر 92 14:36
سلام چه با اشتها میخوره این گل پسر حتما به ارمیا رای میدم به دیگرون هم میگم


خیلی ممنون عزیزم. یاسین نازو ببوس.
ريحانه.م
23 تیر 92 15:06
سلام الهام جون
من فقط و فقط ب ارميا راي ميدم .
بلاخره بايد ي فرقي تو فاميل و غريبه باشه ديگه.
ارميا مثل فرشته ها شده ماشاا..
حتما ي بوس محكم بكنيدش.


سلام ریحانه جون . ممنونم عزیزم.چشم
بابائی پویان
23 تیر 92 15:13
سلام مامان ارمیا خسته نباشی پویان جان منم شرکت کرده کد عکسش 629 هستش ممنون میشم واسه اونم رای بدید

سلام . چشم به دیده منت و حتما....
مامان ساتیار
23 تیر 92 17:16
چه عکسای قشنگی .. ارمیاجونم به منم یه کم بده.. هوس ماکارونی کردم خاله جون..
خاله الهام
24 تیر 92 17:22
سلام ببخشيد الهام جونم يكمي دير اومدم


خوش اومدی خانوم خانوما.....