ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

خواستگاری خاله جون الی ....

1393/11/25 12:12
نویسنده : الهام
291 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبای من


 

 

5 شنبه شب یعنی 23 بهمن 93 خونواده عمو آرش اومدن خونه مامان جون واسه صحبت کردن مراسم نامزدی خاله جون و عمو آرش که جای خود عمو آرش خیلی خالی بود و انشالله تو اردیبهشت میاد ایران و مراسم نامزدیشون اجرا میشه ....

هممون خونه مامان جون بودیم و واسه اینکه شما تو مدت مراسم آتیش نسوزونی خاله جون الناز تبلتو کامل شارژ کرده بودن و تو تمام مراسم سر شما حسابی گرم بود ....

ارمیا بزرگترین آرزوم در حال حاضر خوشبختی خاله الیه ... تو هم با اون دستای کوچیکت دعا کن انشالله خوشبخت بشن و آینده سفیدی در انتظارشون باشه ....

من و شما باید همه جوره زحمتاشو جبران کنیم و تا اینجا هست هر کاری از دستمون بر میاد واسش انجام بدیم ....

بهترینها رو واسش آرزو میکنم ....

پسندها (2)

نظرات (4)

محمد
25 بهمن 93 12:48
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مامان گل پسر
25 بهمن 93 14:50
ایشالله به خوشی و سلامتی.. تا باشه از این خبرای خوش باشه.. مگه این طلا طلاها رو با تبلت بشه سرگرم کرد و گرنه مگه میشه یه جا بشینن.. ای جووووووووووووونم ارمیا
مامان گل پسر
25 بهمن 93 14:54
مگه شما طلا طلاها رو با تبلت سرگرم کنیم و گرنه مگه میشه آتیش نسوزونین.. ای جوووووووونم ارمیای عزیزم.. آرزو میکنم خاله الی خوشبخت بشه ..
الهام
پاسخ
ریحانه.م
1 اسفند 93 18:41
ایشاا.. بسلاااااااااااااااااااامتی